Warung Kopi Monggo Mampir

[Prolog : Posting ini dimaksudkan untuk ngomong-ngomong ringan dan interaktif antara saya dan kawan-kawan lama saya dan kawan-kawan baru saya yang tersebar luas di dunia maya. Silahkan ngobrol apa saja sesuka sampeyan, anggap kita sedang mengunjungi warung kopi yang agak sepi, di malam yang dingin, tapi jam belum menunjukkan pukul 10 malam. Maka tentunya masih banyak yang bisa kita obrolkan…]

Warung kopi yang terletak di ujung kios di pinggir Pasar Klegen ini mungkin satu-satunya cara “pelarian” bagi saya dari dunia nyata yang dipenuhi dengan hal-hal sehari-hari yang tidak sesuai dengan kehidupan saya di kota mBediyun yang sederhana ini..

Mau nonton TV, semua stasiun menyiarkan sinetron. Jenis sinetronnya juga seragam, isinya cowok-cowok ganteng dan cewek-cewek cantik (atau yang dingganteng-nggantengkan atau dicantik-cantikkan). Mau nonton ketoprak atau wayang kulit, tidak ada. Mau nonton sepakbola di salah satu stasiun TV, jagoan saya kalah terus : tim Italia pujaan saya kalah, tim Juventus pujaan saya putus terus, tim nasional keok mulu, tim Persik sudah dilikuidasi, jadi nggak ada yang nyantol. Makanya sayapun bersepeda barang 10 menit dan sampailah saya di Warung Kopi “Virtual” di pinggir Pasar Klegen ini..

Begitu saya masuk, di dalamnya penuh dengan meja dan kursi terbuat dari bambu. Lampu-lampu pijar 25 Watt yang menggantung di atap dikelilingi sama penutup lampu terbuat dari rotan. Di bawah meja tertumpuk beberapa karung goni yang mengeluarkan bau sangat harum : kopi !!!! Di meja pelayanan seorang Ibu setengah sepuh melayani pesanan tamu. Di belakangnya, pemilik warung sekaligus penyeduh kopi yang bernama Cak Wakijo sedang bekerja. Konon ia pernah bekerja di Restoran Terkenal di Hotel Bintang 15 (satu-satunya di dunia !) di salah satu negara Arab di Teluk Persia sana. Pantas aja, warung kopi ini hampir penuh.

Mata saya memandang sekeliling, dan hampir semuanya yang mampir di warung ini bercakap dengan suara seadanya : tidak pelan, tidak keras. Mata saya pun nanar ke suatu meja. Di sana sudah duduk Simbah alias Mas Didiek dengan Totok alias Cak Totok

Dan kamipun mengadakan “ritual” sederhana berupa “salam ala alumni SMP 2” yaitu saling mengadu ujung jari, mengadu ujung kepalan tangan, mengadu sikut, 2 kali tepuk tangan, dan diakhiri dengan tereakan “alumni SMP 2 !!!”…

Sudah itu, kami ngobrol ngalor-ngidul-ngetan-bali-ngulon…….

Kalau obrolan belum cukup, masih boleh kok dilanjutkan sebagai komentar dari posting ini…

4 Comments (+add yours?)

  1. totok
    Mar 03, 2009 @ 13:14:21

    Wah sampean awan-awan kok ngelindur. Lha wong nang Klegen ora onok warung kopi. Sing akeh saiki warung sego pecel. Warung kopi, sing rame saiki nang pinggire Stadion Wilis. Trus onok maneh nang lapangan Mojorejo, Jalan Margobawero, sebelahe omahe arek SMA 1 biyen zamane awake dewe. Cewek imut tapi aku lali jenenge.

    Nek nang lapangan Mojorejo, iku tongkrongane arek LSM karo politikus jalanan. Lha nek nang stadion, akeh pemudane. Trus nang alun-alun yo onok, tapi sing nongkrong nang kono campuran.

    Lha nek nang mburine Pasar Sleko, iku wong tuwek karo bakul pasar, karo ngrungokke cokekan. Ning wingi bengi aku rono, yo durung hoki alias durung ketemu.

    Soal TV, isih mending nang Jakarta. Lha nang mbediyun, onoke TV jagoan sinetron, Indosiar, SCTV, RCTI, ANTV karo TPI. Saben jam 7 bengi aku ngombong nang omah, i terus dijejeli sinetron sampek jam 11. Dadi mendingan aku nang kantor isok ngenet sak bejate, mbukak camfrog nontok wong udo.

    Nah tak tunggu nang mbediyun, ben isok bikin ritual SMP 2, bravo……

    Cak-e Totok,
    Hehe…sopo sing ngimpi ? Aku ora mimpi lho cak. Lha wong aku kan kondo iki cerito masalah dunia “maya”. Lha dunia maya kan memang dudu dunia realis, tapi dunia sur-realis alias wis ora onok realis-e…hehehe….

    Lha nek awake dewe karo Simbah ngobrole neng Warung Kopi Stadion Wilis mengko rak dirungokne cah enom-enom. Lha nek nongkrong neng Margobawero, mengko ndak bocahe ngerti aku, lha wong omahku ming sak pelemparan sandal wae sokok kono. Lha nek nongkronge neng mburine Pasar Sleko-slovakia mengko ndak dikiro aku wis tuweeeek buangeeet…hehehe…

    Wah…ternyata kesimpulane tentang tayangan sinetron neng mBediyun, tinimbang nontok sinetron neng TiPi mendingan mbukak klambine uwong neng ndonya maya…hahaha…Ati-ati cak, nek sing mbok tontok sing ora-ora, kowe mengko ora tuwek-tuwek lho, enom terus (mesine) walaupun onderdile wis dikotter lan di-operseis…..hehehe…

    Iyo cak, mulo dino iki apalno “Salam Ritual Alumni SMP 2” yo… Kon isok praktek karo putumu nek gelem : yakuwi saling berhadap-hadapan, dua kanan ke depan jari rapat, terus “salaman jari”, salaman buku jari, salaman ujung kepalan tangan, salaman sotho (dengkule tangan), terus keplok kiri-oleh-kiri (koyo keplok setan cah dolanan pas awake SD biyen), terus keplok kanan-oleh-kanan, diakhiri dengan tepuk tangan 2 kali (meh koyok tepuk Pramuka), terus tereak “Alum-niiii Esss Eeemm Peeee Dua !!!”…

    Hahahaha…selamat belajar ritual…. 😉

    Reply

  2. alris
    Mar 03, 2009 @ 22:42:58

    Ide warung kopi pak Tri menarik untuk di ejawantahkan.
    Pasti nanti tempat kumpul arek-arek SMP2, kangen-kangenan.

    Uda,
    Semogaaaa…… 😉

    Reply

  3. simbah
    Mar 04, 2009 @ 17:08:19

    Lha,….nek warung kopi…wis kuno dik Yon. Aku nembe wae nongkrong neng warung dawet Jabung. Tren-e Mediyun saiki dawet Jabung, ning ono sing seger ono sing durung. Kenapa saya katakan begitu? Penjuale rata-2 pendatang baru, habis kena phk dari perusahaan di seputaran jatim. Trus mbukak usaha opo wae, sing penting bisa nguripi. Makane sing bukak anyaran durung pati kroso. Bedo maneh karo pemain lawas, rasane jan suweger. Sampe-sampe nek ono wong mantu prasmanan, diundang. Dikon mbuka stand.
    Kapan kae dino minggu, sewulan kepungkur karo bojoku bubar sepedahan liwat ringroad, sebelah barat kota yo mampir..dawet jabung sing bukak cedak kasatrian 501 yonif, isih buka anyaran…

    Reply

  4. totok
    Mar 04, 2009 @ 21:31:59

    Walah mbah, nek golek dawet jabung paling enak yo nang Ponorogo. Sing dodol bocah-bocah, yo ayu-ayu. Dadi ngombe dawet sak mangkok, sampek mbedahke clono.

    Cak Totok,
    We lha dhalah…yen ngombe dawet sak mangkok wis isok mbedahne clono, yo luwih becik sing dodol dawet ugo dodol celono (dalam lan luar)….hehehe….;-)

    Reply

Leave a Reply

